11 Ekim 2008 Cumartesi

İlker Başbuğ'a Açık Mektup

[Ne_mutlu_Turkum_diyene] Re: {Demokratız-biz}, İlker Başbuğ'a açık mektup

10 Ekim 2008 Cuma, 22:26
Kimden:
Kime:
aysun.halimova@free.fr, "ASA-HABER Haber" , add-akdeniz@googlegroups.com, "ahmetdursun" , "Asli Turkden" , "Buro-ADD" ...daha fazla bilgi
Bu mektubu yazan siz zavallı üvey kardeşim,
Babamız ayrı annemiz bir olduğu için hep babamı kıskandınız. Ama
okuması yazması bile olmayan ortak "anamız" sizi adam etmek için çok
uğraştı maalesef başarılı olamadı.Zira anneler çocuklarını doğururlar
ama karekterlerini doğuramazlar. Bu yüzden ben kardeşin ve diğer
kardeşlerini BABAMIZ AYRI OLDUĞU İÇİN BİR TÜRLÜ HAZMEDEMEDİN. Aynı
evde, mahallede, aynı okulda okuduğun bu din kardeşini kötü arkadaşlar
edindiğin ayrı babanın "AB-D" nin dolduruşlarına geldiğin için
tahsilini bile yarıda bırakıp para peşinde koştun..! Yalan mı? Ordan
burdan bulduğun paralarla kendine özel kıyafetler, yiyeceklerle
sofralar kurarken bizler aynı aile de karşıdan bakıyorduk. Ama, sofrana
bir kere bile oturmadık; zira bizim onurumuz gururumuz vardı.
Sen devletin zırhlı arabalarının içinde kurşun geçirmez yeleklerle sahtekarlık
avına çıkarken ben senin kardeşin, sözde kardeşin soyadımızı "kimlik"
kirletmemek için maden ocağında yedi kat yerin dibinde senin zuladan
dağıttığın kömürleri çıkartmakla meşguldüm.
Ben ölmek pahasına toprağımızın ailemizin bütünlüğü için dağlarımızı
korurken sen; ormanları yaktın! Katolik peçesine bürünen kuklaların ile
çuvallı kadınlar yarattın! Kurşunları kalem yapıp yazan köylerdeki
çocukları çocukluktan çıkardın! Vatan Bayrağına sarılmış asker ve
polislerimizi halay çektiğin düğünlerde kutladın.!
Şimdi sorarım sana senin baban mı üveydi benim anam mı üveydi? Sen hangi
vatanın evlâdısın ?
Ne mutsuz Türk'üm Değilim mi demek istiyorsun? Ne mutsuzum mu demek
istiyorsun! Vatan aşkı ile dolmayan tabii ki mutsuz olur.
Demek ki bu vatandan değilsin. Yurttaş değilsin..!


07 Ekim 2008 Salı 17:27 tarihinde <aysun.halimova@free.fr> yazdı:
>
> İlker Başbuğ'a açık mektup
>
> http://www.derindusunce.org/2008/10/07/ilker-basbuga-acik-mektup/
>
> Merhaba İlker Bey Kardeşim,
>
> Ben Mehmet, sıradan bir vatandaşım, size de "kardeşim" diye hitab ediyorum zira
> Türkiye'de yaşayan herkesin kardeş olduğunu düşünüyorum.
>
> Öncelikle yeni görevinizde başarılar dilerim. Bu mektubu size yazma ihtiyacı
> duydum. Zira sizden önce bu görevi yapan Yaşar Bey'in yaptığı bazı hataların
> tekrarlanmasından endişe ediyorum.
>
> Evvelâ Genel Kurmayı Başkanlığı'nın bir emir değil fakat hizmet makamı olduğunu
> hatırlatayım. Yani biz Türk milleti sizin emrinizde değiliz. Siz bir devlet
> memuru olarak bizim seçtiğimiz TBMM'ye itaat etmekle yükümlüsünüz.
>
> Size emanet edilmiş tanklar, uçaklar bizimdir yani Türk milletinin malıdır.
> Kimse onları tapulu malı gibi kullanmasın, ben bu konuda size güveniyorum güzel
> kardeşim.
>
> Bu kadar basit bir kuralı hatırlatmak zorunda kaldığım için üzgünüm. Ama eski
> Genel Kurmay Başkanları bu kuralları sık sık çiğnediler.
>
> Devami : http://www.derindusunce.org/2008/10/07/ilker-basbuga-acik-mektup/

Hiç yorum yok: