9 Ekim 2008 Perşembe

BİR TÜRK GENCİNİN ATA'YA HİTABESİ

Kimden: senem şahin <senemsahin53@hotmail.com>Tarih: 08 Ekim 2008 Çarşamba 13:13Konu: FW: BİR TÜRK GENCİNİN ATA, YA HİTABESİ "> > > > >>BİR TÜRK> >GENCİNİN ATA'YA HİTABESİ> >> > > > >>Sevgili Atam;> >> > > > >>Sana bu hitabeyi 33 yaşına girmiş,> >> > > > >>Gelecek güzel günlerden çoktan umut kesmiş,> >> > > > >>Temel eğitimini tamamlamış,> >> > > > >>Ve ancak şimdilerde seni tanıyabilmeye başlayan,> >> > > > >>Türk istikbalinin evlatlarından biri olarak yazıyorum.> >> > > > >>Seni ilk gördüğüm günü dün gibi hatırlarım.> >> > > > >>İlkokul birdim. Miniciktim.> >> > > > >>Elimde beslenme çantam,önlüğümün cebinde annemin sevgisi, sınıfımda bilim öğrenecektim.> >> > > > >>Karatahtanın dört parmak üzerine ortalanmış çerçevenin içinden bana bakıyordun> >> > > > >>Bakışların keskindi.> >> > > > >>ABC'den sonra ilk öğrendiğimdin;> >> > > > >>Mustafa Kemal'din. Çocuktum...> >> > > > >>Bana, bize, tüm dünya çocuklarına bayram armağan etmiştin. Armağanını,> >> > > > >>uygun adım> >> > > > >>sol-sağ-sol> >> > > > >>Sol-sağ-sol Kutladık...> >> > > > >>Kaçımızın ayağı su toplamıştı,kaçımız bayılmıştık...> >> > > > >>Biz bayramlarda ağlayan çocuklardık.> >> > > > >>(Ne zaman salıncakta sallanan fotografını görsem, geçen 23 Nisan'lara yanarım.)> >> > > > >>Ortaokul ve lisede hep seni anlattılar bana...> >> > > > >>Dünyaya ancak yüz yılda bir gelen dahiydin...> >> > > > >>Şahin bakışların vardı,hürriyete aşıktın...> >> > > > >>En azılı düşmanlarına karşı bile merhametliydin,> >> > > > >>Ama savaş meydanlarında karşında kimse duramazdı.> >> > > > >>Aslandın, kaplandın, kartaldın,panterdin...> >> > > > >>Özgür geleceklere açılan pencereydin.> >> > > > >>Sözün özü benim sevgili atam;> >> > > > >>Kodumu oturtan milli eğiticiler böyle anlatmışlardı.> >> > > > >>Beni milli bir şekilde eğitenler,> >> > > > >>Failatün, failatün, failatün,failün ölçü sistemini,> >> > > > >>Niagara Şelalesi'nin yükseklik ve debisini,> >> > > > >>Yes, it is a pencil demesini,> >> > > > >>Deli İbrahim'in küpesini;> >> > > > >>Bir bir kafama yerleştirdiler de;> >> > > > >>Bana senin insan yönünü anlatmadılar.> >> > > > >>Sigara tiryakisi olduğunu,> >> > > > >>Rakı içtiğini,> >> > > > >>Aşık olduğunu,> >> > > > >>Evlendiğini,> >> > > > >>Boşandığını,> >> > > > >>Kim bilir kaç geceler savaş meydanlarında cesetlere bakıp, için için ağladığını,> >> > > > >>Özlemlerini, hasretlerini,> >> > > > >>Geleceği kazanmaya dair fikirlerini> >> > > > >>Anlatmadılar.> >> > > > >>Bana, bize, tüm dünya gençlerine bayram armağan etmiştin.> >> > > > >>Armağanını, uygun adım> >> > > > >>sol-sağ-sol> >> > > > >>sol-sağ-sol Kutladık...> >> > > > >>Kaçımızın ayağı su toplamıştı.> >> > > > >>Kaçımız kıçına yediği sopa yüzünden altına işemiştik.> >> > > > >>Biz bayramlarda bunalan gençlerdik.> >> > > > >>( Ne zaman baloda smokinli fotoğrafını görsem, 19 Mayıs'lara yanarım.)> >> > > > >>Bir yandan;> >> > > > >>Heykellerini diktik> >> > > > >>Dağa-taşa silüetlerini çizdik,> >> > > > >>Her kitaba, her yazıya> >> > > > >>Mutlaka senden alıntılar yerleştirdik.> >> > > > >>Bir yandan;> >> > > > >>Her işin kolayına kaçtık,> >> > > > >>Ticarette kazık attık,> >> > > > >>Üretim yerine kopyaladık,> >> > > > >>Bilimadamlarını sindirdik,> >> > > > >>Aydınları yargıladık,> >> > > > >>Yoktan yere nice vatan hainleri ürettik,> >> > > > >>Çoktan yere nice amaçsız gençler yetistirdik.> >> > > > >>Zeki, çevik ve aynı zamanda düzenciydik.> >> > > > >>Eğitimi siyasete kurban verdik,> >> > > > >>Ekonomiyi siyasete kurban verdik,> >> > > > >>Aydınlık olması gereken gelecekleri siyasete kurban verdik.> >> > > > >>Varlığımız siyasi emellere armağan oldu...> >> > > > >>Benim biricik Atam;> >> > > > >>Biz Demokles'in kılıcını sapından değil> >> > > > >>Keskin yanından tutmayı marifet bildik.> >> > > > >>Senin ruhunu gıdım gıdım içtik,> >> > > > >>Tükettik...> >> > > > >>Tükettik...> >> > > > >>Tükettik...> >> > > > >>Dedemden babama, babamdan bana> >> > > > >>Politikacı tabiriyle 'enkaz devralmış' bulunmaktayız.> >> > > > >>Bu gidişle biz, çocuklarımıza devredecek> >> > > > >>Enkaz bile bulamayacağız...> >> > > > >>Türk'tük, doğruyduk, çalışkanlığımız şüpheli;> >> > > > >>Birinci vazifemiz; Türk istiklalini ve Türk> >Cumhuriyeti'ni Ilelebet> >> > > > >>muhafaza ve müdafaa etmek,> >> > > > >>Ülkümüz;> >> > > > >>Yükselmek, ileri gitmekti...> >> > > > >>Uzun bir yoldu...> >> > > > >>Yorucu ve yıpratıcıydı...> >> > > > >>Adidas'larımız eskidi,> >> > > > >>McDonalds'ta mola verdik.> >> > > > >>Belki de 'Bir Türk dünyaya bedeldir' deyişini> >> > > > >>Biz 'Her Türk dünyaya bedeldir' anladığımız için> >emanetini,> >> > > > >>1 milyon beş yüzseksen bin kat küçültmeyi becerdik...> >> > > > >>Verdiğin en önemli görev:> >> > > > >>Bu ahval ve şerait içinde dahi vazifem> >> > > > >>Türk istiklalini ve cumhuriyetini> >> > > > >>İlelebet muhafaza ve müdafaa etmektir, bilirim.> >> > > > >>Muhtaç olduğum kudretin,> >> > > > >>Sana güvenimde mevcut olduğunu belirtir, ellerinden> >hasretle öperim...> >> > > > >>> >> > > > >>Baştan sonuna kadar okuyanlara teşekkürler. Sizler gerçek> >bir> >> > > > >>Atatürkçüsünüz bence> >> > > > >>> >> > > > >>YER: TÜRKİYE> >> > > > >>YIL: 1938> >> > > > >>SAAT: 09.05> >> > > > >>ATATÜRK ÖLÜYOR ARADAN ONLARCA YIL GEÇİYOR> >> > > > >>YIL: 2008> >> > > > >>ATATÜRK TEKRAR DÜNYAYA GELİYOR...> >> > > > >>DOĞRUCA MECLİSE GİDİYOR,> >> > > > >>MEMLEKET NASIL YÖNETİLİYOR GÖRMEK İÇİN...> >> > > > >>MECLİS KAPISINDA CUMHURBAŞKANI, BAŞBAKAN, DEVLET BAKANLARI> >KARŞILIYORLAR.> >> > > > >>SALONDA EN ÖNE OTURTUYORLAR VE O GÜNKÜ ÜLKE SORULARI> >TARTIŞILIYOR...> >> > > > >>OTURUM BİTİYOR, ATATÜRK'Ü MECLİS LOKANTASINA> >GÖTÜRÜYORLAR,> >> > > > >>YEMEKTEN SONRA OTELE GÖTÜRÜP YATIRIYORLAR....> >> > > > >>ERTESİ SABAH OTELDEN ALMAYA GİDİYORLAR,> >> > > > >>ATATÜRK'ÜN ODASI BOMBOŞ..!!> >> > > > >>VE MASANIN ÜZERİNDE BİR KAĞIDA YAZILMIŞ ŞU SÖZLER VAR:> >> > > > >>'EFENDİLER...> >> > > > >>BEN İSTANBULA GİDİYORUM,> >> > > > >>ORDAN BİR VAPURA BİNİP TEKRAR SAMSUNA ÇIKACAĞIM.> >> > > > >>ÇÜNKÜ, BU ÜLKENİN BİR KURTULUŞ SAVAŞINA DAHA İHTİYACI> >VAR...'> >> > > > >>BU KADAR ANLAMLI BİRŞEY DAHA YOKTUR SANIRIM> >> > > > >>BU ÜLKEMİZ İÇİN...> >> > > > >>> >> > > > >> Şimdi, diğer saçma sapan mailler yerine bu tür> >mailleri forwardlamak> >> > > > >>daha önemli değil mi?> >> > > > >>bu maili birilerine forwardlamazsan kimse sana> >kızmayacak,> >> > > > >>bir dileğin gerçekleşmeyecek> >> > > > >>yada msn iconu maviye dönüşmeyecek,> >> > > > >>sadece gerçekleri,> >> > > > >>içinde bulunduğumuz durumu öğreneceksin...> >> > > > >>Ve ülkemizin ne tür bir durum içinde olduğunu.....> >> > > > >>UNUTMA;> >> > > > >>sen bir TÜRK evladısın...> >> > > > >>VE> >> > > >>MUHTAÇ OLDUĞUN KUDRET DAMARLARINDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR!!!> >> > > > >>NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!!!

Hiç yorum yok: